keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Edelleen yksin

Menen aina luennoille hyvillä mielin, koska olen tässä parissa kuukaudessa jotenkin saanut varmuuden siitä, että olen aivan oikeassa paikassa ja tämä on se minun unelma-ala. Sosiaalisia suhteita ei silti vieläkään ole. On minulla muutama, joita moikkaan ja joille menen tarvittaessa puhumaan, mutta taas kaveriporukat ovat muodostuneet ja minä olen jäänyt niiden ulkopuolelle. En ole yhtään sen paremmin perillä, miten ne sanattomat sopimukset syntyvät siitä, että näitä henkilöitä odotetaan ruokalassa ja näiden henkilöiden kanssa mennään aina istumaan samaan pöytään.

Haluaisin myös lopettaa ketipinorin syömisen. Olen todennut, etten jaksa tehdä mitään leijuessani koko ajan sen aiheuttamassa pöhnässä. En reagoi stressiin enää ahdistumalla, vaan nukahtamalla pystyyn, mikä ei ole yhtään sen parempi. Aina kun tulee sosiaalinen tilanne ja hiki alkaa virtaa, tunnenkin oloni tosi uupuneeksi ja uniseksi. Minun pitäisi tunkea ihmisten seuraan, mutten saa tungettua enää siksi, että se ahdistaisi, vaan siksi, etten jaksa. Ihmisten moikkaaminenkin tuntuu ylivoimaisen väsyttävältä ja en jaksa olla aktiivinen edes englannin luennolla. Sitten vihaan itseäni, kun en saa tehtyä tälle yksinäisyydelle mitään.
Lisäksi ei auta yhtään vaikka menisi kuinka aikaisin nukkumaan, kun aina saa kuitenkin laittaa kellon soimaan, ettei nukkuisi ties kuinka pitkään. Jos puhelimen kello ei pelastaisi, tekisin varmaan ruususet ja nukkuisin sata vuotta. Vuokrakin menee sopivasti tililtä itsekseen, eikä prinssi minua tänne asti vaivaudu suutelemaan.

Miksei voi vain lätkäistä lappua ilmoitustaululle ja pyytää kaikkia, jotka kaipaavat kaveria ottamaan yhteyttä?

3 kommenttia:

  1. Mulla samoja fiiliksiä koulussa ja opiskelen kuitenkin jo neljättä vuotta yliopistossa. Mullakin on ne porukat, joita moikkaan, mutta ei sen enempää. He odottavat toisiaan mutta eivät minua, vaikka samassa porukassa "liikummekin". Mutta on niin tutun kuuloista nää sun kirjoitukset, että..

    Tv. Sammakkoprinsessa (Läpi kyynelten-blogi)

    VastaaPoista
  2. Susta ei ole kuulunut mitään. :/ Olisi kiva jos päivittäisit. :)

    VastaaPoista
  3. Hei!

    Tämä kuulostaa varmasti vähän oudolta näin pitkän ajan jälkeen, mutta olet ollut usein mielessäni viime aikoina. Mitä sinulle kuuluu nykyään? :) Jos haluat vaihtaa viestejä, minut saa kiinni osoitteesta taequilah@gmail.com.

    ~ Satu

    VastaaPoista