sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Sain haasteen

Ninkalta. Hyvä ajoitus, koska olen etsinyt jo jonkin aikaa tekosyytä täyttää jokin tämmöinen, koska "yäääh ei ketään kiinnosta tietää musta mitään ja ne vaan kelaa et oon joku itserakas, joka luulee, et niitä kiinnostaa!!!1", vaikken keksikään muita syitä siihen, miksi lukijalistallani lojuu ihmisiä.

1. Millainen on ollut mukavin unesi?
En osaa sanoa yksittäistä, koska tuppaan unohtamaan hienotkin jo muutama minuutti heräämisen jälkeen. Kaipa yleisesti mukavia ovat unet, joista herätessäni olen tuntenut helpotusta siitä, etteivät ne ole olleetkaan totta. Painajaiset siis toisin sanoen. Kerrankin voi tuntea kiitollisuutta siitä, ettei asiat tämän huonommin ole. Unet, joissa ongelmani ratkeavat ovat vittumaisimpia. Perseestä herätä tyytyväisenä vain huomatakseen, että pää on yhä samassa paskassa.

2. Mikä on vanhin arpesi, mistä olet saanut sen ja missä se on? (Ja napaa ei sitten lasketa.)
Oli pakko tarkistaa, mutta paikkaansa se pitää, mulle ei koskaan ole jäänyt arpia.

3. Mikä on vanhin esine jonka omistat?
Käsiveska 1940-luvulta. Laukkuparka kaipailisi kyllä vähän korjailua kuten omistajansakin. No heko heko.

4. Millainen oli viimeisin saamasi lahja?
Aloin melkein itkeä verta luettuani tämän kysymyksen, koska en muista milloin viimeksi olisin saanut lahjan. No kaipa jotain suklaata kuitenkin on mulle kärrätty tässä välissä.

5. Kuinka monta ihmistä olet tavannut tänään?
Onko se tapaamista, jos olen samassa huoneessa ihmisten kanssa, jotka tietävät, että olen paikalla, mutta muuten ignooraavat olemassaoloani? Kysymyksen luonteesta riippuen siis sellaiset 1-15.

6. Mitä aiot hankkia seuraavaksi?
Kyttään pariakin laukkua. Päädyn varmaan kuitenkin ostamaan jonkin ruman halpisversion. Tai vaihtoehtoisesti haulikon.

7. Mikä on pahin esteesi elää juuri sellaista elämää kuin haluaisit?
Aiheet, joista täällä kirjoitan, pääsykokeet, liian pienet rintsikat, hyttysen purema reidessä.

8. Millaisista elokuvista pidät?
Sellaisista, joihin voin samaistua (American Beauty, Girl, interrupted, Amélie...), mutta koska niitä on suhteellisen vähän, tyydyn monesti leffoihin, jotka ovat mielestäni visuaalisesti ja/tai kielellisesti kauniita (Marie Antoinette, Apocalypto, Planet Terror, Tarantinon elokuvat, jne). Pidän myös leffasta Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa, koska se on mielestäni hauskin komedia ikinä. Tosin ei se taidakaan olla komedia, koska kaikki joille olen sen näyttänyt ovat vain kummastelleet minua ja räkänauruani vierestä.

9. Suosikkipiirteesi ihmisessä?
Viisaus. Kaikille rintaansa röyhistelijöille tiedoksi, että viisaus ei ole sama kuin älykkyys. Se on paljon harvinaisempaa, eikä juurikaan asu meissä.

10. Mitä syöt kun herkuttelet?
Aasialaista tai meksikolaista ruokaa. Meinasin ensin sanoa suklaata, mutta se taitaa nykyään olla enemmän riippuvuus kuin herkku.

11. Minkä väriset silmät sinulla on?
Tää on tämmöinen kysymys, johon aina tarinoidaan ihan vitusti jotain skeidaa."Silmäni ovat sellaiset harmaan siniset. Tietyssä valaistuksessa ne näyttävät vihreiltä, ja joskus, kun on oikein kirkasta, ovat ne sellaiset vauvan siniset". Eli joo, mulla on siniset silmät.

Pähkäilin kysymyksiä, mutta ei pyge nyt. Jokainen haastakoon itse itsensä, jos haluaa hemmotella egoaan tällä.

2 kommenttia:

  1. Uskon vieläkin, että viisaus on sitä, että tietää ettei oikeastaan tiedä loppujen lopuksi paljoakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti myös sitä. Minulle taas viisaus on pikemminkin ymmärtämistä; niin itsensä, muiden kuin elämän yleensäkin.

      Poista